Υμνώντας τα ονόματα του Μαντζούσρι

Aryamanjushrinamasamgiti


Υμνώντας τα ονόματα του Μαντζούσρι

Ο λαμπρός Βατζραντάρα, αξεπέραστος στο να δαμάζει αυτούς που δύσκολα δαμάζονται, νικητής στον κόσμο τον τριπλό, ο ήρωας, ο ηγέτης του εσώτερου, ο κύριος με το όπλο του, με τα μάτια του να μοιάζουν σαν τους λευκούς λωτούς τους ανοιγμένους και το πρόσωπό του σαν το άνθισμα του αχνού κόκκινου λωτού, κινεί τώρα και πάντα στα χέρια του το πιο λαμπρό διηπετές.

Ατέλειωτος ο αριθμός των Βατζραπάνι που στέλνουν τουλίπες από αγριεμένα βλέμματα, ήρωες που δαμάζουν αυτούς που δύσκολα δαμάζονται, με μορφές ηρωικές και φοβερές. Στα χέρια τους κινούν τα αστραφτερά διηπετή, τέλειοι οδηγοί για το όφελος του κόσμου, με το μεγάλο έλεος, την διαίσθηση και τις μεθόδους τους. Με χαρούμενη τάση και ευχάριστη, ανάλαφροι, μα με μορφές άγριες και ενάντιες, προστάτες που υπηρετούν των Φωτισμένων το καθήκον, όλοι μαζί, γονάτισαν σεβαστικά.

Γονατίζοντας μπροστά στον Προστάτη, τον τέλεια Φωτισμένο, τον Ευλογημένο, ο Νικητής Βατζραντάρα στάθηκε μπροστά με τα χέρια του ενωμένα σεβαστικά και είπε αυτά τα λόγια:

«Για το δικό μου το όφελος, για το καλό μου, Κύριε, δείξε μου το έλεός σου για να πραγματώσω την διαδικασία της πραγμάτωσης του κόσμου της πλάνης.

Αλλά και για το όφελος όλων των πλασμάτων που βυθίζονται στην άγνοια, με νου συγχυσμένο από τις πλάνες, ώστε να πραγματώσουν τον μέγιστο καρπό.

Μακάρι ο τέλεια Φωτισμένος, ο Ευλογημένος, ο Δάσκαλος, ο οδηγός του κόσμου, που γνωρίζει την αλήθεια του μεγάλου όρκου, ο μέγας γνώστης των ικανοτήτων και των τάσεων, μακάρι να μας αποκαλύψει την ακολουθία των ονομάτων του Μαντζούσρι, του γνώστη, του αυτογέννητου, της ενσώματης γνώσης, του γνωστικού σώματος του Ευλογημένου, του κυρίου της φωνής, αυτού που είναι το επιστέγασμα.

Η εξαίσια ακολουθία αυτή των ονομάτων με το βάθος των νοημάτων και το ύψος των νοημάτων, με τα μεγάλα νοήματα, τα ασύγκριτα και ευλογημένα, τα ευεργετικά στην αρχή, στη μέση και στο τέλος, διδάχτηκε από τους προηγούμενους Φωτισμένους, θα διδαχτεί από τους μέλλοντες και είναι αυτή που ο παρόντας τέλεια Αφυπνισμένος ξανά και ξανά διδάσκει.

Αυτή η ακολουθία των ονομάτων αναλύθηκε στην μαγιατζαλαμάχα τάντρα από αρίθμητους χαρούμενους μεγάλους Βατζραντάρα, κατόχους των μάντρα, και μέχρι την απελευθέρωση θα την φυλώ με σταθερή προσοχή μέχρι εγώ, Προστάτη, ο φύλακας του εσώτερου να γίνω για όλους τους τέλεια Φωτισμένους.

Για την καταστροφή της κάθε πλάνης και το σκόρπισμα της κάθε  άγνοιας, θα αποκαλύψω αυτή την ακολουθία στα πλάσματα, στο καθένα σύμφωνα με την τάση του».

Κι έχοντας ικετεύσει για οδηγίες έτσι προς τον Νικητή, ο Βατζραπάνι, ο κύριος του εσώτερου, γονάτισε το σώμα του, ένωσε τα χέρια του σεβαστικά και στάθηκε εμπρός στη σύναξη.

Και τότε ο Σακυαμούνι, ο Ευλογημένος, ο τέλεια Αφυπνισμένος, ο Καλύτερος στ’ ανάμεσο των ανθρώπων, έβγαλε από το στόμα του την όμορφη, πλατειά και μακρυά του γλώσσα. Πρόβαλε ένα χαμόγελο καθαρίζοντας τις τρεις βλαπτικές καταστάσεις της ύπαρξης μέσα στους κόσμους - φωτίζοντας τον κόσμο τον τριπλό, τιμωρώντας τους εχθρούς, τους τέσσερις μάρα – πλημμυρίζοντας τον κόσμο τον τριπλό με τον θεϊκό γλυκό έπαινο, κι απάντησε στον Βατζραπάνι, τον κύριο του εσώτερου με την μεγάλη δύναμη.

«Όμορφα, δοξασμένε Βατζραντάρα, όμορφα μίλησες Βατζραπάνι. Σπρωγμένος από το μεγάλο σου έλεος για το όφελος του κόσμου, επιθυμείς να ακούσεις από εμένα την ακολουθία των ονομάτων του γνωστικού σώματος του Μαντζούσρι, που έχει μεγάλα νοήματα, που εξαγνίζει και καθαρίζει την μετενσάρκωση. Καλά ειπωμένα, και θα σε διδάξω Κύριε του Εσώτερου. Άκουσε με το νου σου στραμμένο στην ενότητα, Ευλογημένε - καλά μίλησες».

Και τότε, ο Σακυαμούνι, ο Ευλογημένος, πρόβαλε στις τρεις οικογένειες, σε όλη την οικογένεια των μάντρα, την οικογένεια των βιντυαντάρα των μάντρα.

Στην κοσμική και στην υπερκοσμική οικογένεια, στην οικογένεια που φωτίζει τον μεγάλο κόσμο, στην επιφανή οικογένεια, στη μαχαμούντρα και στην μεγάλη οικογένεια, το επιστέγασμα.

Ο Σακυαμούνι πρόφερε αυτό τον μυστικό λόγο, που έχει τα έξι βασιλικά μάντρα και που έχει τα μη-προβαλλόμενα χαρακτηριστικά, που είναι μη-δυαδικός στην προβολή του, και ενώθηκε με τον κύριο της φωνής:

«Το Α  Αα  Ι  Ιι  Ου  Ουου  Ε  Αι  Ο  Ω  Αμ  Α  στέκεται μες στην καρδιά. Είμαι ο Βούδδας, η ενσώματη γνώση των Φωτισμένων που υπάρχει στους τρεις χρόνους.

Ωμ – Τιμή σε σένα Ενσώματη Γνώση της Διόρασης, Εσύ που παύεις τα δεινά, Σαν το διηπετές κοφτερός. Τιμή σε σένα, Κύριε του λόγου, Γνωστικό σώμα, Αραπατσάνα!

Και με τον τρόπο αυτό ο Ευλογημένος, ο Βούδδας Μαντζούσρι, ο τέλεια Αφυπνισμένος, γεννήθηκε από την συλλαβή Α, είναι η συλλαβή Α, το τελειότερο όλων των φωνημάτων, με το μεγάλο νόημα, η υπέρτατη συλλαβή.

Εμπνευσμένος, χωρίς καταγωγή, χωρίς να αρθρώσει ήχο, είναι η υπέρτατη αιτία κάθε έκφρασης, λάμποντας μέσα σε κάθε λόγο.

Η μεγάλη του επιθυμία είναι μια εξαίσια γιορτή, βεβαιώνοντας την ευτυχία των πλασμάτων. Ο μεγάλος του θυμός είναι μια εξαίσια γιορτή, όντας ο εχθρός κάθε πλάνης.

Η μεγάλη του αυταπάτη είναι μια εξαίσια γιορτή, που υποτάσσει την αυταπάτη αυτών με την αργή σκέψη. Η μεγάλη του αγριότητα είναι μια εξαίσια γιορτή, όντας ο μεγάλος εχθρός της μεγάλης αγριότητας.

Η μεγάλη του φιλοδοξία είναι μια εξαίσια γιορτή, που υποτάσσει κάθε φιλοδοξία. Η μεγάλη του επιθυμία είναι μια μεγάλη ευχαρίστηση, που χαρίζει την ευτυχία και την μεγάλη ευχαρίστηση.

Με θαυμάσια μορφή και θαυμάσιο σώμα, με θαυμάσιο χρώμα και όμορφη όψη, με εξαίσιο όνομα, είναι πολύ ευγενής κι έχει μεγάλο κι ευρύ μάνταλα.

Κρατώντας το μεγάλο σπαθί της διόρασης, με το μεγάλο άγκιστρο για τις πλάνες, είναι ο υπέρτερος, ο πλατειά φημισμένος, ο πολύ γνωστός, με το λαμπρό φως και την θαυμάσια υφή.

Κρατώντας την μεγάλη πλάνη είναι σοφός, πραγματώνει τα πράγματα στην μεγάλη πλάνη μέσα. Ευτυχής με την χαρά της μεγάλης πλάνης, ο μάγιστρος των μεγάλων ψευδαισθήσεων.

Ο υπέρτατος, όντας ο κύριος της μεγάλης γενναιοδωρίας, το επιστέγασμα του εξαίσιου ήθους, σταθερός στην μεγάλη αυτοσυγκράτηση, θερμός ακόλουθος  με μεγάλο ηρωισμό.

Παρών στον εξαίσιο διαλογισμό και τη συγκέντρωση. Έχει το σώμα της μεγάλης διόρασης, με δύναμη μεγάλη, μεθόδους πολλές. Είναι η έμπνευση και ο ωκεανός της γνώσης.

Δίχως όρια στην καλοσύνη, παντελεήμων και τέλεια ευφυής, με διαίσθηση μεγάλη και μεγάλη οξύνοια. Λαμπρός στους τρόπουςέχει έργα βαθειά.

Ήρθε με δύναμη ευρεία και με δύναμη ψυχική, έντονος πολύ, γρήγορος πολύ, δουλεύοντας με ψυχική δύναμη και έχοντας το όνομα Κύριος Μέγας. Θερμός ακόλουθος της μεγάλης δύναμης.

Σκορπά το τεράστιο βουνό της ύπαρξης κι όντας ο μεγάλος Βατζραντάρα, είναι ανεμπόδιστος. Πολύ αγριωπός και πολύ φρικιαστικός, δημιουργεί τον φόβο σ’ αυτούς που είναι θηριώδεις.

Ύψιστος στους μεγάλους ασκητές, είναι προστάτης. Ύψιστος στους μεγάλους κατόχους των μάντρα, είναι οδηγός. Σταθεροποιώντας την άσκηση του Μεγάλου Οχήματος, είναι ο ύψιστος στην άσκηση του Μεγάλου Οχήματος.

Όντας ο μεγάλος Βαϊροτσάνα, είναι ο Βούδδας. Μεγάλος άγιος με βαθειά γνώση. Κι όπως προβάλλει από την μεγάλη άσκηση των μάντρα, εκ φύσεως είναι η μεγάλη άσκηση των μάντρα.

Έχοντας κατακτήσει τις δέκα τελειότητες, είναι η βάση για τις δέκα τελειότητες. Όντας η αγνότητα των δέκα τελειοτήτων, είναι η άσκηση των δέκα τελειοτήτων.

Όντας ο κύριος των δέκα βημάτων, είναι ο προστάτης σταθερά στα δέκα βήματα. Ο ίδιος αγνός με τις δέκα γνώσεις, είναι ο αγνός κάτοχος των δέκα γνώσεων.

Έχοντας δέκα οπτικές, ο στόχος του είναι τα δέκα αντικείμενα αναφοράς. Είναι ο κύριος των αγίων, αυτός με τις δέκα δυνάμεις, κύριος των κυρίων. Εκδηλώνοντας κάθε είδος σκοπού, είναι μέγιστος με έλεγχο στις δέκα οπτικές.

Δίχως σημείο αρχής, εκ φύσεως δίχως ανάμειξη καμμιά. Εκ φύσεως αγνός και εκ φύσεως ‘έτσι’, διδάσκοντας το ‘ακριβώς έτσι’ και –καθώς λέει- πράττει με τον τρόπο αυτό χωρίς να εκφέρει άλλο λόγο κανέναν.

Μη δυικός, διδάσκει την μη-δυικότητα. Στέκει στο όριο απάνω της πραγματικότητας. Με τον βρυχηθμό του λιονταριού της έλλειψης ενός εαυτού, φοβίζει το ελάφι – τον ασκητή του εξωτερικού δρόμου.

Διαπερνώντας τα πάντα, είναι γεμάτο καρπούς το μονοπάτι του. Με ταχύτητα σαν την σκέψη του Νικητή, είναι ο νικητής που έχει δαμάσει τους εχθρούς του. Και ο κατακτητής, ο παγκόσμιος ηγέτης με την μεγάλη δύναμη.

Στην κορφή κάθε πλήθους, ο δάσκαλος κάθε πλήθους, ο οδηγός κάθε πλήθους και ο διοικητής με την δύναμη κάθε πλήθους, είναι ο ύψιστος με την μεγάλη εν ισχύ δύναμη και με εξαίσια τακτική, δεν οδηγείται από άλλους.

Σαν κύριος του λόγου, διοικητής του λόγου, έχει ευφράδεια και είναι ο άρχων του λόγου με ατέλειωτη ροή και με λόγο αληθινό μιλά την αλήθεια, διδάσκοντας τις τέσσερις αλήθειες.

Δίχως πισωγύρισμα και δίχως να ζητά επαναγέννηση, είναι σαν τον ρινόκερο. Αρχηγός της αυτο-φώτισης. Έχοντας απελευθερωθεί με κάθε είδους απελευθέρωση, είναι η μόνη αιτία των λαμπρών στοιχείων.

Αρχάτ, μοναχός, έχει εξαντλήσει κάθε ρυπαρότητα. Στέκει ξέχωρα από τα πάθη. Έχει δαμάσει τις αισθήσεις. Κατέχει την ησυχία και την αφοβιά, όντας ήρεμος και καθάριος.

Ολοκληρωμένος στην σοφία και τις ευγενείς συνήθειες, είναι σουγκάτα, του κόσμου ο καλύτερος σύμβουλος. Δίχως την έννοια του ‘εγώ’ και του ‘δικό μου’, σταθερός είναι στην άσκηση των δύο αληθειών.

Στέκει στο απώτατο όριο της σαμσάρα και ξαπλώνει στην βεράντα της έχοντας πράξει το καθήκον. Κι έχοντας αρνηθεί την απομονωμένη γνώση, είναι το κοφτερό σπαθί της διόρασης.

Με το αληθινό ντάρμα, ο βασιλιάς του ντάρμα, λάμποντας, είναι ο υπέρτατος που φωτίζει τον κόσμο. Σαν κύριος του ντάρμα, ο βασιλιάς του ντάρμα, είναι ο δάσκαλος στο μονοπάτι προς την ευζωΐα.

Έχοντας πραγματώσει τον σκοπό του κι έχοντας πραγματώσει τη σκέψη του, έχει εγκαταλείψει κάθε σκέψη. Δίχως νοητική διαδικασία η σφαίρα του είναι αδιάσπαστη, το νταρμαντάτου, το υπέρτατο, το άφθαρτο.

Κατέχει την αρετή, έχει σωρεύσει αρετή, είναι η γνώση και η μέγιστη πηγή της αρετής. Κατέχει την γνώση της γνώσης του αληθούς και του ψευδούς. Κι έχει σωρεύσει τις δύο συσσωρεύσεις.

Αιώνιος, ο παγκόσμιος ηγέτης, ο γιόγκι. Είναι ο διαλογισμός κι αυτός στον οποίο προβάλλεται κανείς. Ο κύριος της ευφυίας. Αυτός προσωπικά πραγματώνεται, στ’ αλήθεια άσειστος, ο εξ αρχής, αυτός που έχει το τριπλό σώμα.

Βούδδας εκ φύσεως με τα πέντε σώματα. Ο υπέρτατος κύριος με την φύση των πέντε ειδών γνώσης. Φορά το στέμμα με την φύση των πέντε Φωτισμένων. Έχει τα πέντε μάτια και διακρίνει την διάσπαση.

Ο προγενήτορας όλων των Φωτισμένων, ο γιος των Φωτισμένων, υπέρτατος, ο ύψιστος. Πρόβαλε από την ύπαρξη σε μια διόραση. Είναι δίχως πηγή. Η πηγή του είναι το ντάρμα, καθώς βάζει τέλος στην ύπαρξη.

Η μοναδική του ουσία είναι ανεξιχνίαστη. Είναι ένα διηπετές, αίφνης γεννημένο. Είναι ο κύριος του κόσμου που πρόβαλε από τον ουρανό και αυτογέννητος, είναι η εξαίσια πυρά της διορατικής γνώσης.

Ο Βαϊροτσάνα, το λαμπρό φως, το φως της γνώσης, είναι αυτός που φωτίζει. Η λάμπα του κόσμου. Ο δαυλός της γνώσης με την τέλεια αίσθηση, είναι το ακτινοβόλο φως.

Ο βασιλιάς της σοφίας, ο κύριος των τέλειων μάντρα, είναι ο βασιλιάς των μάντρα που εκφράζει τον τέλειο στόχο. Σαν το εξαίσιο επιστέγασμα, το θαυμάσιο επιστέγασμα, διδάσκει με κάθε τρόπο. Ο κύριος του διαστήματος.

Ο ύψιστος, είναι η φυσική παρουσία όλων των Φωτισμένων. Με τα μάτια του φέρνει ευτυχία στον κόσμο. Με την πολυδιάστατη μορφή του είναι ο δημιουργός. Ο μεγάλος άγιος που πρέπει να τιμάται και να λατρεύεται.

Κρατώντας τις τρεις οικογένειες, είναι ο κάτοχος των μάντρα. Κρατώντας τα μάντρα και τον μεγάλο όρκο, είναι ο καλύτερος στο να στηρίζει τα Τρία Πετράδια. Ο μεγαλύτερος δάσκαλος του τριπλού οχήματος.

Όντας ο Αμονγκαπάσα, είναι νικηφόρος. Όντας ο Βατζραπάσα, είναι αυτός που αρπάζει. Όντας ο Βατζρακούσα έχει τη μεγάλη θηλειά.

Ο  μεγάλος φοβερός Βατζραμπαϊράβα, ο βασιλιάς των αγριεμένων, με έξι κεφάλια και φοβερή όψη. Με έξι μάτια και έξι χέρια, δυνατός. Είναι ο σκελετός που γυμνώνει τους κυνόδοντες, ο Χαλαχάλα με τα εκατό κεφάλια.

Ο Γιαμαντάκα, ο βασιλιάς των εμποδίων, με την δύναμη του διηπετούς, ο δημιουργός του φόβου. Είναι το φημισμένο διηπετές, με ένα διηπετές στην καρδιά του, έχοντας το απατηλό διηπετές και την μεγάλη κοιλιά.

Ο κύριος με το όπλο του, που η πηγή του είναι το διηπετές, με την ουσία του διηπετούς, είναι σαν τον ουρανό. Κι έχοντας μοναδικές, ακίνητες πάμπολλες τούφες τα μαλλιά του, είναι υγρός, φορώντας το ρούχο του από δέρμα ελέφαντα.

Φέροντας φόβο μεγάλο, λέγοντας Χα Χα και φόβο φτιάχνοντας λέγοντας Χι Χι, με φοβερό γέλιο, γέλιο δυνατό, είναι ο Βατζραχάσα, με τον δυνατό ήχο.

Είναι ο Βατζρασάτβα, το μεγάλο Όν. Και ο Βατζραράτζα με την μεγάλη ευλογία. Αδιάσπαστα βίαιος, με μεγάλη ευχαρίστηση, εκδηλώνει το Χουμ του Βατζραχούμκαρα.

Παίρνοντας για όπλο το τόξο του διηπετούς, με το σπαθί του διηπετούς σπαθίζει. Κρατώντας το διηπετές το σταυρωτό, ο κάτοχος του διηπετούς, με το μοναδικό του διηπετές, είναι ο νικητής στη μάχη.

Με μάτια φοβερά να λάμπουν σαν το διηπετές και με μαλλιά που σαν το διηπετές φλογίζουν, είναι ο Βατζραβέσα, εξαίσιος κάτοχος με τα εκατό τα μάτια, τα μάτια από διηπετή.

Του σώματός του οι τρίχες σπιθίζουν σαν διηπετή. Σώμα μοναδικό με τρίχωμα από διηπετή. Η ρίζα των νυχιών του στις ακροκορφές των διηπετών. Το δέρμα του αδιαπέραστο και η ουσία του είναι διηπετές.

Δοξασμένος κρατά το μάλα του από διηπετή και στολισμένος με στολίδια από διηπετή. Είναι ο μέγας ήχος και το φοβερό το γέλιο Χα Χακαι οι έξι οι συλλαβές που είναι σαν τον ήχο του διηπετούς.

Ο Μαντζουγκόσα, η ευγενική φωνή, με βρυχηθμό μεγάλο. Είναι μεγάλος με ήχο μοναδικό στον κόσμο. Ηχεί ίσαμε τα πέρατα της σφαίρας - ο καλύτερος στ’ ανάμεσο όσων κατέχουν ήχο.

Κι όντας το ‘έτσι’, η αληθής έλλειψη του ‘εγώ’, το όριο της πραγματικότητας, ο δίχως συλλαβές, είναι ο ταύρος ανάμεσα σ’ όσους μιλούν για την κενότητα, με βρυχηθμό βαθύ και ψηλό συνάμα.

Σαν το κοχύλι του ντάρμα, έχει ήχο μεγάλο. Και σαν το κύμβαλο του ντάρμα, έχει ήχο δυνατό. Με την νιρβάνα του την δίχως τόπο να ορίζεται, είναι το τύμπανο του ντάρμα στις δέκα κατευθύνσεις.

Δίχως μορφή και  με μορφή, είναι ο ύψιστος, με πάμπολλες μορφές φτιαγμένες απ’ τη σκέψη. Κι όντας η μεγαλειότητα στην λάμψη όλων των μορφών, φέρει τις προβαλλόμενες μορφές στο σύνολό τους.

Ανίκητος, διακριτός, ο κύριος μες στην τριπλή τη σφαίρα. Όντας σε πρόοδο καλή μες στο ευγενές το μονοπάτι, είναι το σταυρωτό στολίδι του ντάρμα, με την ύψιστη αρχή.

Το σώμα του είναι μοναδικά νεανικό μες στον τριπλό τον κόσμο. Είναι μεγάλος, γέρος, κύριος των δημιουργημάτων. Φέρει τα τριάντα δύο σημάδια. Είναι όμορφος και γοητευτικός μες στον τριπλό τον κόσμο.

Κάτοχος των ποιοτήτων και της γνώσης του  κόσμου, στα σίγουρα είναι ο δάσκαλος του κόσμου. Είναι προστάτης, συντηρητής, αξιόπιστος μες στον τριπλό κόσμο, καταφύγιο και μέγιστος υπερασπιστής.

Η παρουσία της δραστηριότητάς του είναι η απλωσιά του διαστήματος. Είναι ο ωκεανός της υπερβατικής γνώσης. Διαχωρίζει το κέλυφος γύρω από το αυγό της άγνοιας και σκίζει το δίχτυ της ύπαρξης.

Έχοντας ειρηνεύσει τέλεια τις γενικές τις πλάνες, έφτασε στην μακρινή ακτή του ωκεανού της σαμσάρα. Και φορώντας το στέμμα της καθαγιασμένης γνώσης, έχει για στολίδι του την τέλεια αφύπνιση.

Γαληνεύοντας την δυστυχία των τριών ειδών βασάνων και φέροντάς τα σε ένα τέλος, είναι ατελείωτος, έχοντας περάσει στην τριπλή απελευθέρωση. Ελεύθερος από όλα τα πέπλα, έχει έρθει στην ισότητα, ίδιος με το διάστημα.

Πέρα από το ρύπος των μολύνσεων, κατανοεί πλήρως τους τρεις χρόνους και τον άναρχο χρόνο. Είναι ο μέγας όφις για όλα τα πλάσματα, το στέμμα όσων στέφθηκαν με τις ποιότητες.

Ελεύθερος από κάθε εκκρεμότητα, σταθερά στο διάστημα πορεύεται. Και φέροντας το μεγάλο πετράδι που εκπληρώνει τις ευχές, είναι αυτός το υψηλότερο πετράδι, ο κύριος των κυρίων.

Είναι το μεγάλο δέντρο των ευχών, και το καλύτερο από τα πιο όμορφα δοχεία. Είναι οδηγός που πράττει για το όφελος των πλασμάτων, επιθυμεί το όφελός τους, έχει για τα πλάσματα στοργή.

Γνωρίζοντας την επιδεξιότητα και την καταστροφή και την εγρήγορση του χρόνου, αντιλαμβάνεται τις περιστάσεις, και κρατώντας τον όρκο του είναι ο κύριος των κυρίων. Γνωρίζοντας τις ικανότητες των πλασμάτων και την σωστή ευκαιρία, είναι επιδέξιος στην τριπλή απελευθέρωση.

Κάτοχος των ποιοτήτων, γνωρίζει τις ποιότητες και γνωρίζει το ντάρμα. Είναι ευνοϊκός και πρόβαλε από την εύνοια. Η εύνοια όλου αυτού, εύνοια φέρνει. Είναι η φήμη και η τύχη, η αναγνώριση και η καλοσύνη.

Είναι η μεγάλη γιορτή, η μεγάλη ανάπαυλα, η μεγάλη ευτυχία και η μεγάλη ευχαρίστηση. Είναι ο σημαντικός οικοδεσπότης, η φιλοξενία, η ευμάρεια, η πραγματική χαρά, η δόξα και ο κύριος της φήμης.

Κάτοχος της τελειότητας, ο μέγιστος ευεργέτης που δίνει καταφύγιο, όντας το ύψιστο καταφύγιο. Ο καλύτερος ανάμεσα στους εχθρούς του μεγάλου φόβου, καταστρέφει χωρίς εξαίρεση κάθε φόβο.

Έχει μια τουλίπα μαλλιά, μια κορφή στα μαλλιά, ο ασκητής με τους βοστρύχους και τις πλεξούδες έχει το κεφάλι του ξυρισμένο και φορά στέμμα. Έχει πέντε πρόσωπα και πέντε κόμπους στα μαλλιά. Το ανθισμένο του στέμμα είναι φτιαγμένο από πέντε κόμπους μαλλιών.

Κρατά τον μεγάλο όρκο της ασκητικής, φορά το χόρτινο ζωνάρι του ασκητή. Η άσκησή του είναι αγνή και ύψιστη μέσα στον όρκο της ασκητικής. Με τη μεγάλη μετάνοια και με την πλήρωση της ασκητικής, πήρε το βάπτισμα να είναι ο έξοχος Γκαοτάμα.

Βραχμάνος θεϊκός, γνώστης των βραχμάνων, είναι ο Μπράχμα που έφτασε στην βραχμανιρβάνα. Είναι η απελευθέρωση, η ελευθερία, το σώμα του είναι η τέλεια ελευθερία, είναι η τέλεια απελευθέρωση, η ειρήνευση και η τελική μακαριότητα.

Είναι η νιρβάνα, το σταμάτημα, η ειρήνη, η ευζωΐα, η απελευθέρωση και η παύση. Παύοντας την ευχαρίστηση και τον πόνο, είναι το ύψιστο τέλος, η άφεση και η καταστροφή κάθε εκκρεμότητας.

Ανίκητος, ασύγκριτος, δυσθεώρητος, αόρατος και ακηλίδωτος, είναι μια ολότητα, απόλυτα προσιτός. Διαπερνά τα πάντα όντας ανεπαίσθητος, ο σπόρος χωρίς ψεγάδια.

Δίχως βρωμιά, δίχως κηλίδες, δίχως ρύπος, διώχνοντας κάθε φταίξιμο και ελεύθερος από κάθε ασθένεια, είναι η μεγάλη εγρήγορση, όντας ο ίδιος σε εγρήγορση. Γνώστης των πάντων, γνώστης των συμπάντων, υπέρτατος.

Πέρα έχει φτάσει από τις συνθήκες της συνείδησης, είναι η γνώση, φέροντας τη μορφή του μη-δυικού. Δίχως νοητικές κατασκευές, αυθόρμητος, εκδηλώνει το καθήκον των Φωτισμένων των τριών χρόνων.

Δίχως αρχή και δίχως τέλος, είναι ο Βούδδας, ο Αντιμπούντα, χωρίς αιτιακή σύνδεση. Ακηλίδωτος με τον μοναδικό οφθαλμό της γνώσης, είναι η ενσώματη γνώση, ο Νικητής.

Κύριος του λόγου, ο μέγας διδάσκαλος, ο βασιλιάς των λογίων, ο αρχηγός των λογίων, είναι ο ύψιστος στην τελειότητα ανάμεσα στους ομιλούντες, το ανίκητο λιοντάρι της λογικής.

Ορατός από όλες τις κατευθύνσεις είναι η αγαλλίαση με τα στολίδια της ευχαρίστησης, της ομορφιάς, ο αγαπημένος της Σρι, λαμπρός, φωτεινός – είναι το φως, με την χαρά αυτού που χαρίζει το φως.

Όντας ο καλύτερος από όλους τους μεγάλους θεραπευτές, είναι υπέρτερος – και είναι ο καλύτερος χειρουργός. Όπως το δέντρο που θεραπεύει όλες τις ασθένειες, είναι ο μέγας εχθρός της ασθένειας της πλάνης.

Και σαν το σημάδι τίλακα του τριπλού κόσμου, είναι χαρά και λάμψη με έναν μυστικό κύκλο από τους οίκους της σελήνης. Απλώνεται ίσαμε τον ουρανό στις δέκα κατευθύνσεις κι  υψώνει το λάβαρο του ντάρμα.

Είναι η μοναδική απέραντη ομπρέλα του κόσμου, ο μυστικός κύκλος της αγάπης, της καλοσύνης και του ελέους. Και σαν τον Παντμαναρτέσβαρα είναι δοξασμένος. Σαν του πετραδιού πολλά τα χρώματά του, ο μεγάλος Κύριος.

Ένας εξαίσιος βασιλιάς ανάμεσα στους Φωτισμένους, έχει το σώμα των Φωτισμένων. Κι είναι η μοναδική διδασκαλία όλων των Φωτισμένων, η μαχαγιόγκα των Φωτισμένων.

Δοξασμένος με την αγιοσύνη του Βατζραράτνα, είναι ο κύριος ανάμεσα στους μονάρχες του πετραδιού. Και είναι κύριος ανάμεσα στους Λοκεσβάρα, ο μονάρχης στους Βατζραντάρα.

Κι είναι ο μέγας νους όλων των Φωτισμένων, παρών στο νου των Φωτισμένων. Με το εξαίσιο σώμα των Φωτισμένων, είναι η Σαρασβάτι των Φωτισμένων.

Ο ήλιος σαν το διηπετές, το μέγα φως, με την ακηλίδωτη λάμψη του φεγγαριού που είναι σαν το διηπετές. Με την μεγάλη επιθυμία για την άφεση και όλα τα παρόμοια, είναι το λαμπερό φως σε κάθε χρώματος απόχρωση.

Κρατά την στάση με τα πόδια σταυρωτά της τέλειας εγρήγορσης κι έτσι διδάσκει το ντάρμα για το οποίο μίλησαν οι Φωτισμένοι. Πρόβαλε από τον λωτό του Φωτισμένου, ένδοξος, φορώντας τον θησαυρό της παντογνωσίας.

Κρατώντας κάθε είδος αυταπάτης, είναι ο βασιλιάς, και σαν κάτοχος κάθε ευχής που ειπώθηκε από τους Φωτισμένους, είναι εξαίσιος. Ο Βατζρατίκσνα με το μεγάλο ξίφος, αγνός, με την ύψιστη συλλαβή.

Το δυνατό όπλο είναι ο Βατζραντάρμα του Μεγάλου Οχήματος που κόβει κάθε βάσανο, που κατακτά τους νικητές και βαθύ σαν το διηπετές, με την ευφυία του βάτζρα, γνωρίζει όλα τα πράγματα όπως ακριβώς είναι.

Εκπληρώνοντας τις δέκα τελειότητες φορά σαν στολίδια του όλα τα επίπεδα. Και σαν την έλλειψη του ‘εαυτού’ του αγνού ντάρμα, το φως στην καρδιά του είναι από την σελήνη της τέλειας γνώσης.

Με την μεγάλη καρτερικότητα της μαγιατζάλα γίνεται ο μονάρχης κάθε τάντρα και είναι υπέρτατος. Και μένοντας σε κάθε στάση με τα πόδια σταυρωμένα, φέρει κάθε γνωστικό σώμα.

Σαν τον Σαμανταπάντρα τον πλήρη ευφυίας, τον Κσιτιγκάρμπα που στηρίζει τον κόσμο, σαν την μεγάλη μήτρα των Φωτισμένων, κρατά τον τροχό κάθε είδους μεταμόρφωσης.

Εξέχων, σαν την σωστή φύση όλων των πλασμάτων, κρατά την σωστή φύση όλων των πλασμάτων. Εκ φύσεως αγέννητος μα με κάθε είδος σημείου αναφοράς, κρατά την σωστή φύση κάθε ντάρμα.

Με μεγάλη διόραση αυτοστιγμεί αποκτά την εσωτερική κατανόηση κάθε ντάρμα. Με την πραγμάτωση κάθε ντάρμα, κοφτερός σαν ένας άγιος στο τέλος της πραγματικότητας.

Ακίνητος, ξεκάθαρος πολύ, φέρει την φώτιση της τέλειας πλήρους αφύπνισης, καταπρόσωπο με όλους τους Φωτισμένους. Έχει πέντε γλώσσες της γνώσης και φως που ακτινοβολεί.

Αυτός κατορθώνει κάθε επιθυμία, ο πιο σημαντικός, και εξαγνίζει όλες τις βλαβερές υπάρξεις. Το υψηλότερο από τα πλάσματα, ο προστάτης, ο ελευθερωτής των πλασμάτων.

Μόνος, ήρωας, στη μάχη με τις πλάνες, σκοτώνει την περηφάνεια του εχθρού που είναι η άγνοια. Είναι η ευφυία και η δόξα. Έχει τρόπους ερωτικούς μα έχει τη μορφή του ήρωα και είναι φοβερός.

Σείει εκατό ρόπαλα, χορεύει με τον βηματισμό των ποδιών, και με εκατό δοξασμένα χέρια χορεύει στην απόλυτη απλωσιά του διαστήματος.

Στέκεται ορθός στην επιφάνεια, στην κορφή της γης. Ψηλότερα απ’ αυτήν το πέλμα του ποδιού του. Στο νύχι του δαχτύλου του ποδιού του στέκεται, ψηλότερα απ’ την κορφή του αυγού του Μπράχμα.

Είναι ο ένας σκοπός στην τελική ουσία του μη-δυικού ντάρμα. Είναι η απόλυτη αλήθεια, η άφθαρτη. Τα αντικείμενα των αισθήσεών του βρίσκονται στις μορφές των διαφόρων προβολών, κι έτσι είναι αδιάσπαστος στο νου και στη συνείδηση.

Με ευχαρίστηση μέσα από όλες τις υπάρξεις και με ευχαρίστηση μέσα στην κενότητα, έχει την ύψιστη ευφυία. Κι όντας πέρα από την επιθυμία και απ΄ όλα τα παρόμοια μέσα στην ύπαρξη, η μεγάλη του ευχαρίστηση βρίσκεται στα τρία είδη της ύπαρξης.

Λευκός σαν το αγνό ακτινοβόλο σύννεφο, λαμπρός σαν τις αχτίνες του φθινοπωρινού φεγγαριού. Όμορφος με τον μυστικό κύκλο του νιόβγαλτου ήλιου. Το φως που βγαίνει από τα νύχια του είναι κόκκινο πολύ.

Οι λεπτές του πλεξούδες δένουνε με τα σημάδια ζαφειριού. Στο κορφοκέφαλο φοράει όμορφο ζαφείρι. Ένδοξος, με την λάμψη των όμορφων πετραδιών. Τα στολίδια του είναι προβολές των Φωτισμένων.

Σείει εκατοντάδες σφαίρες του κόσμου και κάνει μεγάλες δρασκελιές με τα πόδια της ψυχικής του δύναμης. Φέροντας την μεγάλη μνήμη, είναι η πραγματικότητα. Ο βασιλιάς της συγκέντρωσης των τεσσάρων αναμνήσεων.

Άρωμα από τα άνθη των αρμών της φώτισης. Είναι ο ωκεανός των ποιοτήτων των Νικητών, γνωρίζοντας την άσκηση του οκταπλού μονοπατιού, γνωρίζει το μονοπάτι της τέλειας πλήρους αφύπνισης.

Όλα τα πλάσματα σ’ εκείνον προσκολλούνται, μα δεν προσκολλάται ο ίδιος πουθενά, όπως ο ουρανός. Πρόβαλε από των πλασμάτων όλων το νου μέσα, κι έχει την ταχύτητα του νου των πλασμάτων όλων.

Γνωρίζοντας την αξία των ικανοτήτων των πλασμάτων, αιχμαλωτίζει τις καρδιές τους. Γνωρίζοντας την πραγματικότητα του νοήματος των πέντε σκάντα, είναι ο κάτοχος ο αγνός των πέντε σκάντα.

Σταθερός στο όριο όλων των μορφών της απελευθέρωσης, ικανός είναι σε όλες τις μορφές της απελευθέρωσης. Σταθερός στο μονοπάτι όλων των μορφών της απελευθέρωσης, είναι ο δάσκαλος όλων των μορφών της απελευθέρωσης.

Ξεριζώνει την ύπαρξη στους δώδεκα αρμούς του. Είναι ο κάτοχος ο αγνός των δώδεκα θεάσεων. Με την θέαση της άσκησης των τεσσάρων αληθειών, κατανοεί την πραγματικότητα των οκτώ γνώσεων.

Διδάσκει την αλήθεια του στις δώδεκα θεάσεις, γνωρίζει τις δεκαέξι θεάσεις της πραγματικότητας, είναι απόλυτα φωτισμένος στις είκοσι θεάσεις, αφυπνισμένος, παντογνώστης, υπέρτατος.

Προβάλει εκατομμύρια ενσώματες προβολές αρίθμητων Φωτισμένων. Η τέλεια πραγμάτωσή του συμβαίνει κάθε λεπτό. Γνωρίζει τα αντικείμενα κάθε σημείου του νου.

Αντιλαμβάνεται τον σκοπό του κόσμου με τις μεθόδους της άσκησης των πολλών Οχημάτων, απελευθερωμένος από το τριπλό όχημα κι έχοντας κάνει σταθερό τον καρπό του ενός μοναδικού Οχήματος.

Αγνός ο ίδιος από τα στοιχεία της πλάνης, υποτάσσει τα στοιχεία του κάρμα. Πέρασε πάνω από τον ωκεανό των κυμάτων, κι άφησε πίσω την έρημο της προσκόλλησης.

Μαζί με τα αρώματα των στοιχείων πέταξε και τις πλάνες, τις σχετικές και τις γενικές πλάνες. Κι όντας το έλεος, η διόραση και οι μέθοδοι, πράττει με επιτυχία για το όφελος του κόσμου.

Ο σκοπός του είναι το ξερίζωμα κάθε αντίληψης. Μέσα από τα αντικείμενα της συνείδησης καταφέρνει την καταστολή τους. Η αναφορά του είναι ο νους όλων των πλασμάτων. Είναι παρών στο νου όλων των πλασμάτων.

Σταθερός μέσα στο νου όλων των πλασμάτων, εισέρχεται στην ισοτιμία μέσα στο νου τους. Ικανοποιώντας το νου όλων των πλασμάτων, είναι η ευχαρίστηση στο νου όλων τους.

Κι όντας το στάδιο το τελικό, ελεύθερος από σαστίσματα, είναι απαλλαγμένος από κάθε λάθος. Έχει τρία σημεία αναφοράς. Ο νους του είναι ελεύθερος από αμφιβολία και κατέχει όλα τα αντικείμενα. Η φύση του αποτελείται από τρεις ποιότητες.

Οι αναφορές του είναι τα πέντε σκάντα και οι τρεις χρόνοι. Αντιλαμβάνεται κάθε στιγμή. Πραγματώνει την τέλεια αφύπνιση σε μια στιγμή. Είναι ο κάτοχος της σωστής φύσης όλων των Φωτισμένων.

Έχει ένα σώμα χωρίς σώμα, το ύψιστο σώμα. Εμφανίζει εκατομμύρια σωμάτων, προβάλει μορφές χωρίς εξαίρεση. Είναι ο Ρατνακέτου, το πολύτιμο πετράδι.

Πραγματώνεται από όλους τους Φωτισμένους σαν την φώτιση του Φωτισμένου. Είναι έξοχος. Δίχως συλλαβές, η πηγή του είναι στο μάντρα. Είναι η τριάδα των μεγάλων οικογενειών των μάντρα.

Ο προγεννήτορας της σημασίας όλων των μάντρα. Είναι το μέγα Σημείο, δίχως συλλαβές, με τις πέντε συλλαβές, και πλήρης κενού, είναι η κενότητα μέσα στο σημείο, με εκατό συλλαβές.

Κι έχοντας κάθε άποψη, μη έχοντας άποψη, φέρει τα τέσσερα σημεία. Δίχως τμήματα, πέρα από αρίθμηση, στηρίζει το σύνορο στο επίπεδο του τέταρτου διαλογισμού.

Απ’ευθείας γνωρίζει όλα τα παρακλάδια του διαλογισμού, γνωρίζει τις γενεαλογίες, τις οικογένειες της συγκέντρωσης. Με το σώμα της συγκέντρωσης, το υπέρτατο των σωμάτων, είναι ο βασιλιάς όλων των σαμποκακάγια.

Με ενσαρκωμένο σώμα, το υπέρτατο των σωμάτων, φέρει την γενεαλογία των ενσαρκώσεων των Φωτισμένων. Ενσαρκώνεται σε κάθε μία από τις δέκα κατευθύνσεις, πράττοντας για τις ανάγκες του κόσμου, του κόσμου όπως είναι.

Θεότητα πέρα απ’ τους θεούς. Αρχηγός των θεών. Αρχηγός των ουράνιων πλασμάτων. Είναι ο κύριος των ημιθέων. Αρχηγός των αθανάτων. Οδηγός των ουράνιων πλασμάτων. Ο αναδευτής και ο κύριος των αναδευτών.

Περνώντας πάνω από την έρημο της ύπαρξης είναι μοναδικός, ο δάσκαλος, ο οδηγός του κόσμου. Λατρεύεται και είναι ο δότης του ντάρμα στον κόσμο, στις δέκα κατευθύνσεις, ο μέγιστος.

Ντυμένος τη φορεσιά της καλοσύνης, έχει την αρματωσιά του ελέους, κρατά την διδασκαλία της Πραζναπαραμίτα, ένα σπαθί, ένα τόξο κι ένα βέλος. Νικητής στη μάχη ενάντια στις πλάνες και την άγνοια.

Εχθρός του είναι ο Μάρα, υποτάσσει τον Μάρα. Ήρωας που βάζει τέλος στον φόβο των τεσσάρων Μάρα. Κατακτητής έναντι στον στρατό όλων των μάρα, είναι ο τέλεια αφυπνισμένος, ο αρχηγός του κόσμου.

Επαίνων άξιος, τιμής άξιος και ύμνου, ασταμάτητα άξιος σεβασμού, ο καλύτερος ανάμεσα σ’ αυτούς που τιμώνται, ο τιμημένος, άξιος να του αποτίουμε τιμές, ο ύψιστος οδηγός.

Η περπατησιά του ένα βήμα από τον τριπλό τον κόσμο. Ο δρόμος του ίσαμε το τέλος του διαστήματος, τρισυπόστατος. Γνώστης των γραφών, αγνός. Οι έξι εξαίσιες αρχές είναι δικές του, όπως κι έξι μνήμες.

Μποντισάτβα, πλάσμα μεγάλο, πέρα απ’ τον κόσμο, με δύναμη πνευματική μεγάλη. Τέλειος στην εκπλήρωση της διόρασης, έχει πραγματώσει την πραγματικότητα μέσα από την διόραση.

Γνωρίζει εαυτόν και γνωρίζει τους άλλους. Είναι τα πάντα για τους πάντες. Πράγματι είναι ο ύψιστος των υπάρξεων. Τελείως πέρα από κάθε σύγκριση. Πρέπει να τον γνωρίσουμε αυτόν, τον υπέρτατο μονάρχη της γνώσης.

Ο δωρητής του ντάρμα, είναι ο καλύτερος, ο δάσκαλος των εννοιών των τεσσάρων μούντρα. Είναι ο καλύτερος από τους τιμημένους του κόσμου, ταξιδεύει με την τριπλή απελευθέρωση.

Δοξασμένος και αγνός μέσα από την απόλυτη αλήθεια. Μεγάλος, με την τύχη του τριπλού κόσμου. Δοξασμένος επιτυγχάνοντας κάθε επιτυχία, ο Μαντζούσρι είναι ο υπέρτατος ανάμεσα σε όσους κατέχουν την δόξα.


Τιμή σε σένα, τον δωρητή των καλύτερων, το ύψιστο διηπετές.
Σεβασμό σε σένα, το σύνορο της πραγματικότητας.
Τιμή σε σένα, που η μήτρα σου είναι η κενότητα.
Σεβασμό σε σένα, την φώτιση του Φωτισμένου.

Τιμή σε σένα, επιθυμία του Φωτισμένου.
Σεβασμό σε σένα, πάθος του Φωτισμένου.
Τιμή σε σένα, χαρά του Φωτισμένου.
Σεβασμό σε σένα χαρά του Φωτισμένου.

Τιμή σε σένα χαμόγελο του Φωτισμένου
Σεβασμό σε σένα γέλιο του Φωτισμένου
Τιμή σε σένα, τον λόγο του Φωτισμένου
Σεβασμό σε σένα εσώτερη πραγματικότητα του Φωτισμένου.

Τιμή σε σένα που πρόβαλες από την μη-ύπαρξη
Σεβασμό σε σένα την προβολή των Φωτισμένων
Τιμή σε σένα που πρόβαλες από τον ουρανό
Σεβασμό σε σένα, την προβολή της γνώσης.

Τιμή σε σένα, το δίχτυ της αυταπάτης
Σεβασμό σε σένα τον χορευτή του Φωτισμένου
Τιμή σε σένα, το πάντα για τα πάντα
Σεβασμό σε σένα, το σώμα της γνώσης.


ΩΜ ΣΑΡΒΑ ΝΤΑΡΜΑ ΜΠΑΒΑ ΣΒΑΜΠΑΒΑ ΒΙΣΟΥΝΤΑ ΒΑΤΖΡΑ Α Ā

ΑΜ Α ΠΡΑΚΡΙΤΙ ΠΑΡΙΣΟΥΝΤΑ ΣΑΡΒΑ ΝΤΑΡΜΑ ΓΙΑΝΤ ΟΥΤΑ

ΣΑΡΒΑ ΤΑΤΑΓΚΑΤΑ ΤΖΝΑΝΑ ΚΑΓΙΑ ΜΑΝΤΖΟΥΣΡΙ ΠΑΡΙΣΟΥΝΤΙΤΑΜ

ΟΥΠΑΝΤΑΓΙΕΤΙ Α Ā ΣΑΡΒΑ ΤΑΤΑΓΚΑΤΑ ΧΡΙΝΤΑΓΙΑ ΧΑΡΑ ΧΑΡΑ

ΩΜ ΧΟΥΜ ΧΡΙ ΜΠΑΓΚΑΒΑΝ ΤΖΝΑΝΑ ΜΟΥΡΤΕ ΒΑΓΚΙΣΒΑΡΑ

ΜΑΧΑ ΠΑΤΣΑ ΣΑΡΒΑ ΝΤΑΡΜΑ ΓΚΑΓΚΑΝΑΜΑΛΑ

ΣΟΥΠΑΡΙΣΟΥΝΤΑ ΝΤΑΡΜΑΝΤΑΤΟΥ ΤΖΝΑΝΑ ΓΚΑΡΜΠΑ  Α


ΩΜ, αγνό βάτζρα που η φύση σου είναι η μη ύπαρξη όλων των ντάρμα Α Ā ΑΜ Α έτσι ειπωμένο, εφαρμόζεις την αγνότητα του Μαντζούσρι, το σώμα της γνώσης όλων των Νικητών Α Ā  κράτησε, κράτησε την καρδιά όλων των Νικητών ΩΜ ΧΟΥΜ ΧΡΙ

Ευλογημένε, Κύριε του Λόγου με την ενσώματη γνώση, με τον μεγάλο λόγο,
έμβρυο της γνώσης του νταρμαντάτου, όντας αγνός πολύ και ακηλίδωτος σαν το πεδίο του χώρου όλων των ντάρμα Α.»


Και τότε ο δοξασμένος Βατζραντάρα, χαρούμενος και ζωηρός με τα χέρια του σεβαστικά ενωμένα, γονάτισε εμπρός στον Προστάτη, τον Τέλεια Αφυπνισμένο, τον Ευλογημένο, τον Νικητή.

Και με πολλές άλλες μορφές του Βατζραπάνι, όλοι τους εσώτεροι αρχηγοί, προστάτες, βασιλιάδες της αγριότητας, απάντησε δυνατά:

«Χαιρόμαστε, Προστάτη. Είναι όμορφα, λαμπρά και καλά ειπωμένα όλα αυτά. Μεγάλο καλό έγινε για εμάς, έτσι που μας έκανες να αποκτήσουμε την τέλεια φώτιση.

Μα και για αυτό τον απροστάτευτο κόσμο που επιθυμεί τον καρπό της απελευθέρωσης, αυτό το εξαγνισμένο μονοπάτι που οδηγεί στην ευζωΐα, διδάχτηκε η άσκηση του δικτύου της αυταπάτης. Είναι βαθειά, ευγενική και εκτενής, με μεγάλα νοήματα, εκφράζει τους σκοπούς του κόσμου. Πράγματι, διδάχτηκε από τον τέλεια και πλήρως αφυπνισμένο αυτή η γνώση των Φωτισμένων».



Διδάχτηκε έτσι από τον ευλογημένο, τον Νικητή Σακυαμούνι στο κεφάλαιο του δικτύου του σαμάντι της Μαχαγιόγκα τάντρα, την Αρυαμαγιατζάλα σε 16.000 στίχους, αυτή η ακολουθία των ονομάτων του ευλογημένου, της γνωστικής ολότητας, του Μαντζούσρι, που κατέχει την απόλυτη αξία και εδώ ολοκληρώθηκε.

πηγή: http://buddhaspeaksgreek.blogspot.gr/2014/09/aryamanjushrinamasamgiti.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου